شرکت فنی و مهندسی آتیه سازان عمران کادوس گیلان

متفاوت بساز - طراحی هنرمندانه - نظارت دقیق - اجرای ماهرانه و هوشمندانه

شرکت فنی و مهندسی آتیه سازان عمران کادوس گیلان

متفاوت بساز - طراحی هنرمندانه - نظارت دقیق - اجرای ماهرانه و هوشمندانه

پیمانکاری - نقشه برداری و تفکیک اراضی - ویلاسازی - محوطه سازی - تغییر دکوراسیون - بازپیرایی - مدیریت زمان و کنترل هزینه - آموزش های منحصر به فرد - آسفالت و ...

طبقه بندی موضوعی

۱ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۲ ثبت شده است

۱۹
ارديبهشت

شرکت ساختمانی آتیه سازان عمران کادوس گیلان با بیش از ۱۰ سال تجربه در صنعت ساخت ویلا در گیلان، به شما خدمات حرفه‌ای و کیفیتی ارائه می‌دهد. ما با توجه به تخصص و توانایی‌های خود، قادر به انجام تمامی مراحل ساخت ویلا از طراحی تا ساخت و تحویل نهایی هستیم.

در شرکت ما، به مشتریان عزیز خود پیشنهادات متنوعی ارائه می‌دهیم که شامل طراحی ویلا با توجه به سلیقه مشتری، ارائه راهکارهای متناسب با بودجه مشتری، اجرای پروژه با استفاده از بهترین مواد و تجهیزات موجود در بازار و همچنین تحویل به موقع و بدون تاخیر می‌باشد.

شرکت ساختمانی آتیه سازان عمران کادوس گیلان با توجه به اصول کاری خود که شامل کیفیت، قابلیت اطمینان و مشارکت فعال مشتری در هر مرحله از پروژه می‌باشد، به مشتریان خود اطمینان می‌دهد که پروژه‌ای با کیفیت بالا و مطابق با انتظارات آن‌ها ارائه می‌شود.

اگر به دنبال شرکتی با تجربه، توانایی و کیفیت بالا برای انجام طراحی و اجرای پروژه هایتان هستید، با شرکت آتیه سازان عمران کادوس گیلان تماس بگیرید. ما با افتخار به شما خدمات خود را ارائه خواهیم داد و به شما کمک خواهیم کرد .

 

جهت استعلام قیمت ساخت با ما تماس بگیرید

*مشاوره رایگان ساخت و ساز و بازسازی در استان گیلان*
 

راه های ارتباطی با شرکت فنی و مهندسی آتیه سازان عمران کادوس :


آدرس : رشت - بلوار شهید افتخاری - جنب پارک میخک
 

تلفن : 33524318-013

09378310030 - 09114368808

ما را در اینستاگرام هم دنبال کنید :

omran_kadoos95@

  • امیر رحمانی